Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

ray  

Stały User



Do³±czy³a: 28 Kwi 2010

   

Wys³any: 2011-01-03, 19:35   sprawianie przyjemnoÅ›ci swojemu partnerowi

Jestem z stałym związku od dłuższego czasu. Zawsze byłam rozważna, zarówno z uczuciami jak i z bliskością. Jestem pewna, co do obecnego partnera, chce spędzić z nim resztę życia, bardzo się kochamy.
On był bardzo długo z jedna kobietą, z racji tego, że jest starszy. Była jedyna partnerką w łóżku. On jest doświadczony, ja nie. Ucze się tego małymi kroczkami. Jednak narazie nie planujemy współżycia. On sprawia mi sporo przyjemności w rożny sposób. I wie, że nie mam żadnego doświadczenia. Mówi, ze dla niego przyjemnością jest dawanie mi przyjemności. Jednak ja chce go jakoś uszczęśliwić, a nie chce tego, zeby to co 'robie' stało sie jakimś niewypałem. Chce żeby to było dla niego rozkoszą. A wiec, co mam robic? Jest mi niezrecznie o tym mówić i wam zapewne tez.
Jesli tak temat był to wybaczcie.
 

Wyiluminowany

Wymiatacz



Do³±czy³: 03 Gru 2010

   

Wys³any: 2011-01-03, 19:43   

Nie przejmować się. Jak kocha to dla niego nic co zrobisz nie będzie niewypałem.
 

Xander

Wymiatacz


Do³±czy³: 06 Sty 2009

   

Wys³any: 2011-01-03, 20:33   

Mężczyźni raczej nie mają problemów z okazywaniem, czy coś im się podoba czy nie. I nie mają w zwyczaju udawać że przyjemnym jest coś, co tak naprawdę nim nie jest. Nie bój się po prostu próbować. Jeśli nawet zrobisz coś niekoniecznie dla niego szczególnie przyjemnego, to zapewne po prostu delikatnie i bez słów nakieruje Cię na "właściwą drogę". Nie widzę też nic złego w zapytaniu, czy to co akurat robisz sprawia mu przyjemność, byle nie co chwila ;)
Jeśli nie masz kłopotów z rozmawianiem o tych sprawach, to możecie kiedyś pogadać o swoich preferencjach i fantazjach. Jeśli ma wyczucie i wie, że jesteś niedoświadczona, to raczej nie "przywali z grubej rury" w tym temacie.
 

Einmana