Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

JackDaniel's  

Wymiatacz

Pijany życiem.



Do³±czy³: 04 Sie 2009

   

Wys³any: 2009-08-21, 19:55   Telefon z dobrym zasiÄ™giem?

Nie znam się za bardzo na telefonach bo dla mnie liczy się w sumie by nadawał się do dzwonienia, no ale na każdego przychodzi pora by wymienić aparat i tu trzeba się zastanowić na jaki. Najważniejsze dla mnie by ten model miał dobry zasięg wszędzie, gdyż u mnie on kuleje a jest mi potrzebny(czyli silna antena). Ponad to jakieś inne bajery nie są specjalnie wymagane- funkcjonalny i trwały. Polećcie mi jakiś spełniający to kryterium z tych nowszych modeli. Cena nie jest zbyt istotna, choć wolałbym zamknąć się w przedziale do 1500zł. Będę wdzięczny za pomoc.
_________________
"W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakże byście to chcieli dowodami obalić?!" F.Nietzsche
 

Iwona  

Pogromca postów

Iwona



ImiÄ™: Iwona

Do³±czy³a: 19 Sie 2009

   

Wys³any: 2009-08-23, 20:26   

Ja mam samsunga e250 od roku i jestem z niego zadowolona :D
 

enchantment  

VIP

osobliwy wypadek



ImiÄ™: Jakub

Do³±czy³: 28 Kwi 2009

   

Wys³any: 2009-08-23, 20:38   

Mam nokie n73, mam zasięg, zazwyczaj. Ale jeżeli chodzi Ci o coś hm... lepszego, zobacz tu http://www.gsmforum.pl/index.php?showtopic=26289
_________________
"Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi i zdradliwi. Przede wszystkim to jednak tylko woda." - Albert Einstein
 

oLukaszeQ  

User


Do³±czy³: 20 Sie 2009

   

Wys³any: 2009-08-23, 20:53   

zasięg zależy od Twojego operatora:) z tego co się orientuje to chyba Plus ma największy zasięg. mam takie samo podejście do telefonu jak Ty :D polecam Nokie jak miałem to nią rzucałem a ona ciągle chodziła:) n73 jest fajna
 

ladyBlack  

Hiper wymiatacz

niespokojna dusza



Wiek: 32

Do³±czy³a: 27 Mar 2009

Sk±d: kraina szczê¶cia

   

Wys³any: 2009-08-23, 21:03   

oLukaszeQ napisa³/a: