Zależy w jakim CC pracujesz :)
Wszędzie najważniejsza dla mnie jest ekipa, począwszy od pracowników po kierownika.
Ja od pół roku pracuję w Call Center jednego z operatorów telefonii stacjonarnej i nie narzekam :)
Wymagać - wymagają, ale w inteligentny sposób, z kierownikiem mamy przyjazne relacje, nie jest tyranem czy jak wolicie sobie go nazwać, może przez to że jest to młoda i ambitna kobieta :)
Co do niemiłych klientów, jest jedna bardzo ważna zasada! :)
Jeżeli klient się na Tobie wyładowuje, krzyczy, bluzga to jest to Tylko i wyłącznie jego problem, nie Twój :)
W momencie w którym wciskam "czerwoną słuchawkę" nie przejmuje się jakimś, za przeproszeniem, burakiem któremu brak kultury
_________________
A ja myÅ›lÄ™, że caÅ‚e zÅ‚o teÂgo Å›wiata bieÂrze siÄ™ z myÅ›leÂnia. ZwÅ‚aszcza w wyÂkonaÂniu ludzi caÅ‚kiem ku teÂmu nie majÄ…cych predyspozycji.
`Andrzej Sapkowski