Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

danon755

Stały User


Do³±czy³: 03 Maj 2010

   

Wys³any: 2015-09-19, 15:18   zegarek meski

witam jaki polecilibyscie zegarek meski do powiedzmy 200 zl :D
widzial casio gshock na allegro za niecale 200 zl ale ta cena jest jakas niska bo w sklepach sa po 400 z kawalkiem czy to zalezne od modelu
piszcie bo ja jestem zielony w tym temacie ;)
 

Czarne Indigo  

VIP

szach mat



ImiÄ™: Julia

Wiek: 27

Do³±czy³a: 14 Sie 2012

Sk±d: wielkoPolska

   

Wys³any: 2015-09-19, 15:42   

Ten casio to pewnie podróbka kupiona na Aliexpress za dużo mniejsze pieniądze, więc w to się nie pakuj.
_________________
Kruki i wrony was rozdzióbią.
 

Jimmy FoX  

VIP



ImiÄ™: Tomasz

Wiek: 33

Do³±czy³: 26 Lip 2008

Sk±d: Birmingham

   

Wys³any: 2015-09-19, 15:53   

Pisz do DiffetentaXD, on siÄ™ zna na zegarkach.

Kup taki, jaki ci się podoba. Osobiście polecam te, którym wskazówki przesuwają się w prawo.
_________________
Kadrowanie wspomnień
 

Different  

Pogromca postów



Wiek: 28

Do³±czy³: 31 Pa¼ 2012

   

Wys³any: 2015-09-19, 15:56   

Ja za to nie polecam zegarków firm, które się tym profesjonalnie nie zajmują czyli te wszystkie śmieszne calvin kleiny czy inne dżordżio armani xD śmiech mnie bierze jak ludzie przepłacają, a potem płacza, bo "odchyłki" są 2 minutowe w ciągu tygodnia.

Zapraszam na zegarkiclub - tam znajdziesz odpowiedź :-D

Uwierz mi, że znać się znam, Ty pewnie nie wiesz co to zegarek typu diver czy pilot, no, ale każdy ma swoje zainteresowania :-D
 

danon755

Stały User


Do³±czy³: 03 Maj 2010

   

Wys³any: 2015-09-19, 16:03   

no dokladnie xd jestem ciemny jesli chodzi o te sprawy dlatego chcialem sie zapytac co kupic dobrego za nie wielkie pieniadze :D
 

Different  

Pogromca postów



Wiek: 28

Do³±czy³: 31 Pa¼ 2012

   

Wys³any: 2015-09-19, 16:05