Po raz kolejny z Michałem zwracamy się do Was z pytaniem ... mianowicie ...
Po daniu ogłoszenia, że poszukujemy nowego stylu, zgłosiło się do nas wielu projektantów.
Niestety wiele było nie wartych uwagi, więc wyeliminowaliśmy (naszym zdaniem) słabszych wykonawców. Ale ... pozostał nam wybór pomiędzy dwoma.
Imię: Michał
Wysłany: 2008-12-12, 19:37
Sagad napisał/a:
Ja głosuje na pana nr 1.
ja również , uważam że ten projektant naprawdę dobrze robi fora i myślę , że możnaby powierzyć mu "odnowę" naszego forum
[ Dodano: 2008-12-12, 19:38 ]
tylko żeby te kolory nie były za bardzo jaskrawe, ani zbyt ciemne bo wtedy nie będzie to dobrze wyglądać
_________________ "Egoizm nie polega na tym, że żyje się tak, jak się chce, lecz na żądaniu od innych, by żyli tak, jak my chcemy."
Oscar Wilde (1854-1900)
No tak tylko wiesz. Ja jestem fotografem, siedzę w tym dwa lata wyrobiłem sobie swoisty styl, moje zdjęcia są charakterystyczne chociaż fakt nie wybijają się z szarego tłumu.
Tak samo z projektantami. On widać że cechuje się schludnym wyglądem który jakoś mi się nie zbyt podoba.
W pierwszym przypadku jest trochę szaleństwa i widać że człowiek nie boi się eksperymentować.
_________________ Żyjemy w czasach gdy kurewstwo wzbudza zachwyt, a cnota śmieszność
Mi też sie bardziej drugi podoba. Projekty są ze stylem zrobione, czystością, świeżością i elegancją.
Ten pierwszy ma jakies takie chaotyczne i brudne.
A świeżość by się tu przydała.
Imię: Kasia
Wysłany: 2008-12-13, 10:52
ja głosuje na wykonawce nr 1 ; )
_________________ 'Nieznajomość zła nie jest cnotą, lecz głupotą; zachwycanie się nią to jakby nagradzanie za uczciwość człowieka, który nie ukradł ci zegarka, bo nie wiedział, że go masz'
Ja zagłosuje na Pana nr. 1. Ciekawe sa jego prace, no i chyba bardziej mi się podobały.
Eliara. napisał/a:
Nie można by zrobić czegoś za wzór innych for?
Po co? To nie jest inne forum, tylko to. Lepiej nie kopiować styli innych. Wiem, że być może przyzwyczajenia itp. ale lepiej coś nowego