Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

chelsiva  

User

yoł :D



ImiÄ™: Joanna

Do³±czy³a: 09 Pa¼ 2009

Sk±d: z miasta

   

Wys³any: 2010-10-24, 19:43   Książki matematyczne.

Witajcie. Chciałam Was zapytać czy znacie jakieś fajne książki, z których mogłabym poduczyć się matematyki - samodzielnie - tak, aby móc zdawać rozszerzoną maturę? Od razu mówię, że nie jestem zielona z matmy, bo jestem w niej całkiem niezła. No w sumie to byłam. W liceum trafiłam na ciężką nauczycielkę, tj. niebardzo potrafi wytłumaczyć co i jak i w ogóle jej postawa trochę zniechęca. Jednak ja wiąże swoją przyszłość z matematyką i chciałabym się dostać na dobre studia.
Więc ponawiam pytanie: Mogłabym Was prosić o tytuły jakichś naprawdę dobrych książek z pożądnym materiałem?
Z góry dziękuję, pozdrawiam. :)
 

grandalf6  

Wymiatacz


ImiÄ™: vkvlwkvklvwlvk

Do³±czy³a: 02 Lip 2010

   

Wys³any: 2010-11-11, 17:32   

Ja bym ci polecił Matematykę WSiP-u dla 3. klasy, rozszerzoną. Jest całkiem fajna. Jeżeli chcesz zainwestować, to możesz kupić sobie vademecum Operon-u.
 

Norbs93  

Pogromca postów

the boy next door



ImiÄ™: Norbu$

Wiek: 30

Do³±czy³: 10 Cze 2009

   

Wys³any: 2010-11-11, 18:48   

Ja podobnie ale Nowej Ery.Fajnie podane przykłady na tacy,że bez nauczyciela spokojnie da się wytrzymać.
 

sheilven  

Pogromca postów



Wiek: 31

Do³±czy³a: 05 Gru 2008

Sk±d: Kraków

   

Wys³any: 2010-11-11, 18:58   

grandalf6 napisa³/a:

Jeżeli chcesz zainwestować, to możesz kupić sobie vademecum Operon-u.


w przypadku matematyki vademekum to strata pieniędzy. lepiej kupić pożądny zbiór zadań z rozwiązaniami, żeby sprawdzać od razu, czy dobrze albo załatwić sobei dobre korki. z książek z teorią za najlepsze uważam te stare- bo i wszystko jest po polsku wyłożone, a nie skombinowane na tysiąc sposobów jak w tych podręcznikach najnowszych, przynajmniej ja mam takie wrażenie.
_________________