Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

robur  

User


ImiÄ™: Robert

Wiek: 27

Do³±czy³: 12 Cze 2014

   

Wys³any: 2014-07-01, 15:38   Kursy - czyli które opÅ‚aca siÄ™ zrobić?

Witajcie. Mam jeszcze trochę czasu do matury, bo jestem w technikum elektronicznym. Mimo to gnębi mnie ciągle to, że ten czas szybko zleci i trzeba będzie wybierać się na studia jeśli matura dobrze pójdzie bądź do jakiejś pracy, niekoniecznie związana z moim wykształceniem średnim, bo szczerze mówiąc nie jestem hobbystą ani fanatykiem eletkroniki, coś tam potrafię, jakieś podstawy, średnia +/-4.1.


Natomiast zacząłem się zastanawiać nad tym czy by nie zaoszczędzić trochę pieniędzy, i robić jakieś kursy, tylko pytanie jakie?

myślałem nad kursem ładowarko-koparki stopnia III, słyszałem, że jest niezła kasa na tym, zresztą mam znajomych po zawodowej szkole budowlanej i robią tu i tam, i mówią, że operator koparki u nich na robocie dostaje krocie, a tylko sobie gałeczkami pokręci.

Jak wygląda taki kurs? Widziałem ceny 1500zł, na razie mam odłożone 700, więc za do roku mógłbym uziberać i zrobić taki kurs w wakacje, bo trwa on ok 8 tygodnii, tylko jak to wygląda? Ma ktoś może jakieś rozeznanie w tej dziedzinie?

To samo maszyny cnc, nad tym również myślałem.

również o językach obcych myślałem żeby się doszkolić i uciekać za granicę pracować, i tam się rozwijać, np angielski, który mam dłużej od niemieckiego i wyjechać gdzieś na zachód.

No i wpadło mi jeszcze do głowy kurs spawacza, ale jest problem, bo nigdy nawet spawarki w rękach nie miałem, wiele maszyn tj. młoty eletkryczne, kosiarki, glebogryzarki, piła mechaniczna, lutownica, czy nie byłby to problem w ukończeniu takiego kursu :P?