Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

justyna15153  

Hiper wymiatacz


Do³±czy³a: 04 Maj 2009

   

Wys³any: 2009-08-18, 15:14   Opera - Transfery

Podczas ściągania jakichkolwiek plików po pewnym czasie mój laptop "zasypia", a po przepudzeniu na nowo loguje się na swoje konto i za każdym razem ściągane pliki stoją, a po chwili Szybkość zmienia się na znak "?" i koniec, ani drgnie. Za każdym razem gdy ściągam plik pare godzin i gdy widzę, że musze to powtórzyć po prostu krew mnie zalewa :-> I takie pytanko: Czy macie jakiś pomysł by to odratować ?
 

poem sometimes  

Pogromca postów


Do³±czy³: 15 Lut 2009

   

Wys³any: 2009-08-18, 15:33   

Nie wydaje mi się, żeby Opera miała możliwość pobierania plików na raty, ale nie znam się na tym jakoś szczególnie.
_________________
"wiemy, że Bóg umarł, powiedziano
nam o tym, czytając ciebie nie byłem tego całkiem pewny."
 

NatalixDD  

Stały User



ImiÄ™: Natalia

Wiek: 30

Do³±czy³a: 29 Mar 2009

   

Wys³any: 2009-08-18, 15:45   

Jeżeli podczas pobierania plików, komputer, albo opera Ci się wyłączy, to po ponownym włączeniu trzeba zaczynać od nowa. Niestety nic się na to nie poradzi.
 

justyna15153  

Hiper wymiatacz


Do³±czy³a: 04 Maj 2009

   

Wys³any: 2009-08-18, 15:57   

NatalixDD napisa³/a:

komputer, albo opera Ci się wyłączy



Mówię o uśpieniu komputera
 

pawel8891  

User


ImiÄ™: Faris al-Farik

Wiek: 35

Do³±czy³: 28 Cze 2009

   

Wys³any: 2009-08-18, 16:09   

justyna15153 napisa³/a:

Podczas ściągania jakichkolwiek plików po pewnym czasie mój laptop "zasypia", a po przepudzeniu na nowo loguje się na swoje konto i za każdym razem ściągane pliki stoją, a po chwili Szybkość zmienia się na znak "?" i koniec, ani drgnie. Za każdym razem gdy ściągam plik pare godzin i gdy widzę, że musze to powtórzyć po prostu krew mnie zalewa :-> I takie pytanko: Czy macie jakiś pomysł by to odratować ?