Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

p4wl0

Stały User


Do³±czy³: 29 Mar 2013

   

Wys³any: 2013-11-23, 00:35   Praca, a szkoÅ‚a

Jestem w technikum, mam 16 lat i chcę zacząć pracę jakąś w tym kierunku, albo ew. inną. Czy jak mam praktyki w szkole i nie mam przyznanych praktyk u kogoś to mogę zatrudnić się jako pracownik niepełnoletni lub jako praktykant?
co muszę zrobić, aby tak było, co jest potrzebne? ^^
a czy w ohp by można było podjąć coś takiego?
chodzi o to, aby robić w soboty, dni wolne od szkoły.
 

Aresso

User


Do³±czy³: 22 Lis 2013

   

Wys³any: 2013-11-23, 00:57   

Tak możesz pracować tylko nie napisałeś na jakim kierunku się uczysz.
 

psychickid  

Hiper wymiatacz

w rękach widnokręgi



Wiek: 30

Do³±czy³a: 18 Lis 2013

Sk±d: Jelenia Góra

   

Wys³any: 2013-11-23, 01:37   

Będąc na krótko przed 18nastką ciężko mi było znaleźć pracę weekendową, mimo że niby można się legalnie zatrudnić od 16nastego roku życia. Generalnie wielu pracodawców wolało przyjąć właśnie osoby będące w Technikum Gastronomicznym w moim mieście (głównie aplikowałam na tak ambitne stanowiska jak budka z kebabem, czy inne bary szybkiej obsługi), więc odpowiadając na Twoje pytanie - możesz, nawet łatwiej Ci będzie jako uczeń technikum. Co jest potrzebne? W wielu przypadkach książeczka sanepidowska, będąc w temacie gastronomii, czy zastrudnienia się w dużych supermarketach typu carrefour czy tesco. Reszta zależy od pracodawcy.
_________________

nie ma boga, nie ma polityki, nie ma spokoju,
nie ma miłości, nie ma władzy, nie ma planu
trzymaj się z dala od boga, zostań niepokorny
staczaj siÄ™.
 

p4wl0

Stały User


Do³±czy³: 29 Mar 2013

   

Wys³any: 2013-11-23, 12:43   

zapomniałem o kierrunku, a mianowicie technikum poj. sam.
ale jak mam to zrobić? Iść do warsztatu i się spytać szefa, czy przez neta wysłać im maila?