Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Czworo99  

User


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2015

   

Wys³any: 2015-10-28, 17:25   z Technikum do Zawodówki :)

Siemanko :) Mam do Was ważne zapytanie :) Jestem uczniem Technikum (1kl.) po 2 mieś. widzę że kompletnie sobie z tym nie radzę. Chciałbym sie Was zapytać czy jest szansa na to by przepisać się do Zawodówki (mająca wolne miejsca)
Nie nadrabiając ocen, tylko praktyki ? Czy oceny zostaną mi przeniesione z podstawowych przedmiotów czy też nie ? Prosze o pomoc bo nie mogę już spokojnie spędzić dnia z powodu mętliku w głowie ..
 

Olek_CK  

Wymiatacz


ImiÄ™: Olek

Wiek: 28

Do³±czy³: 20 Lis 2013

Sk±d: Kielce

   

Wys³any: 2015-10-28, 21:52   

Nikt Ci raczej nie powie jak to będzie z ocenami. Musisz iść do sekretariatu się zapytać dokładnie co i jak :) Każda szkoła ma swoje jakieś tam wewnętrzne procedury.
_________________
"Nigdy nie trać nawet chwili na myślenie o kimś, kogo nie lubisz." - gen. D. Eisenhower
 

Czworo99  

User


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2015

   

Wys³any: 2015-10-28, 22:05   

Oki, dzięki :)
A jak myślisz.. czy moje myślenie chociaż trochę jest racjonalne ?
Bo Budownictwo to jednak nie moja działka.. ;/
 

Vic98  

Wymiatacz


Do³±czy³: 08 Wrz 2015

   

Wys³any: 2015-10-29, 20:06   

Czworo99 napisa³/a:

Oki, dzięki :)
A jak myślisz.. czy moje myślenie chociaż trochę jest racjonalne ?
Bo Budownictwo to jednak nie moja działka.. ;/