Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

QukuÅ‚ka  

Pogromca postów

'taka katarynka'



Wiek: 32

Do³±czy³a: 21 Mar 2010

Sk±d: Warszawa

   

Wys³any: 2010-04-02, 00:31   

Czasem to tylko tło pozwalające na zniesienie podróży.
Czasem... pozwalam jej we mnie przeniknąć. To bardzo osobiste doznanie, jestem bardzo podatna na muzykoterapię. Słucham jej nie tylko umysłem ale i ciałem, częsta daję się ponieść chwili i jak wiem, że nikt nie patrzy wpadam w swego rodzaju trans. Tańczę, tupię, podskakuję, kołyszę się a czasem śpiewam. Odcinam się od wszystkiego i robię to, na co mam w danej chwili ochotę. Po prostu daję moim instynktom panować nad ciałem. to bardzo odprężające. Uwielbiam takie chwile. Muzyka właśnie najszybciej i najsilniej wywołuję we mnie ten stan. Wszystkie piosenki odczuwam osobiście.
 

slow  

Moderator



Wiek: 33

Do³±czy³a: 15 Gru 2008

Sk±d: Barcelona

   

Wys³any: 2010-04-02, 08:54   

Tlenem.
_________________
Drugs&hugs.
 

coddy  

Hiper wymiatacz

Gorgorocik



ImiÄ™: Kuba

Wiek: 28

Do³±czy³: 16 Gru 2009

   

Wys³any: 2010-04-05, 16:24   

nie wiem czy moglbym wytrzymac bez muzyki...
_________________
And I’ll stay alive
Just to follow you home
And I will survive
‘Cause you’re my Mississippi Princess
You’re my California Queen
Like the Duchess of Detroit
And every city in between

http://www.lastfm.pl/user/Coddy113
 

Drozdu

Wymiatacz



ImiÄ™: Mateusz

Do³±czy³: 05 Lut 2011

   

Wys³any: 2011-02-05, 18:21   

Odskocznią od rzeczywistości, moim narkotykiem.
_________________

SÅ‚uchawki od walkmana i marzenia
Przecież jak marzeń nie ma, to nas tez nie ma
 

AMebo  

Wymiatacz

Muzyczny nałogowiec



Do³±czy³: 08 Sty 2011

   

Wys³any: 2011-02-05, 18:42   

Inspiracją, pocieszeniem oraz relaksuje po ciężkim dniu.
_________________
"Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to kim się nie jest. " Kurt Cobain
 

Wika