Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Isair  

VIP

Arcykapłan



Wiek: 35

Do³±czy³: 12 Maj 2010

   

Wys³any: 2010-10-03, 11:21   

Ostia, być moze to podpowiedź dla osób, które dopiero chciałyby wejść na ścieżkę BDSM
_________________
O upadku tego kraju świadczy fakt, że najpoczytniejsza książką jest Komentarz do ustawy o podatku VAT
Mój blog
 

Ostia  

VIP


Do³±czy³a: 02 Lut 2009

   

Wys³any: 2010-10-03, 11:32   

Isair, z tego co wiem, to proponowane strony są wyszukiwarkami cen, a nie prezentacja konkretnych towarów.
 

ANiA23

Stały User



Do³±czy³: 26 Cze 2010

   

Wys³any: 2010-10-03, 12:07   

Ja właśnie dopiero hm poznaję ten temat:) i właśnie dlatego porównuje. Wykładanie mnóstwa kasy na sam początek jakoś mnie nie zachwyca, szczególnie, że nie mam pewności czy zostanę przy tym na dłużej. :)
A w samym temacie jestem z taką techniką/grą, choć już wiem, że będzie to wymagało od nas czasu i przyzwyczajania się do ról i technik.
_________________

 

Ostia  

VIP


Do³±czy³a: 02 Lut 2009

   

Wys³any: 2010-10-03, 12:41   

ANiA23 napisa³/a:

Wykładanie mnóstwa kasy na sam początek jakoś mnie nie zachwyca, szczególnie, że nie mam pewności czy zostanę przy tym na dłużej. :)


Dlatego nie warto na początku zaopatrywać się w jakiś sklepach typowo podchodzących pod sferę seksualną. Najlepiej bazować na rzeczach "do it yourself", które kosztują grosze.
 

herger  

Stały User



Wiek: 38

Do³±czy³: 16 Wrz 2010

   

Wys³any: 2010-10-03, 12:59   

W sklepie bez problemu można dorwać takie przedmioty jak sznury, pasy, obroże itp. Na początek sklep z ogólnymi rzeczami w zupełności wystarcz, a cena jest nawet o 75% mniejsze niż w sklepie z typowymi artykułami.
W sumie wszystko zależy od waszej wyobraźni :)
 

Ostia  

VIP


Do³±czy³a: 02 Lut 2009

   

Wys³any: 2010-10-09, 11:35   

W ogóle sądzę, że wokół BDSM narosło wiele, często bzdurnych wyobrażeń i przekonań o.O