Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

slow  

Moderator



Wiek: 33

Do³±czy³a: 15 Gru 2008

Sk±d: Barcelona

   

Wys³any: 2011-09-28, 08:14   

Mój młodszy brat jest zagorzałym fanem snowboardu. Praktykuje od kilku lat, czego mu potajemnie zazdroszczę. Póki co żadnych lekcji mi nie udzielił, więc nie byłam jeszcze w stanie się do tego zrazić, ale może z czasem także zrezygnuję z nart na rzecz deski :-)
_________________
Drugs&hugs.
 

Przezroczysta  

Mega wymiatacz

Matka



Do³±czy³a: 11 Lip 2011

   

Wys³any: 2011-09-28, 15:34   

Jeżdżę na snowboardzie od kilku lat. Nie jeżdżę wyczynowo, jedynie rekreacyjnie, aczkolwiek sprawia mi to ogromną frajdę. Ponadto świetnie się chudnie przy okazji jazdy na snowboardzie. :-)
_________________
Nie ma nic gorszego niż myśli uwięzione w zakamarkach umysłu, które nie mogą umrzeć.
Czasem nieśmiertelność myśli jest męcząca.
Paradoksalnie - czasem jest zbawieniem.
 

madeline134  

Moderator



Wiek: 29

Do³±czy³a: 14 Pa¼ 2009

Sk±d: ¦l±sk/Krk

   

Wys³any: 2011-09-28, 17:04   

Nigdy mnie nie ciągnęło, jestem od zawsze wierna nartom. :-)
_________________
There is nothing to fear but fear itself.
 

Lolka  

Stały User


Do³±czy³a: 03 Wrz 2009

   

Wys³any: 2011-09-29, 15:04   

Przezroczysta - brawo, ja mam takie samo podejście. Rekreacyjnie, nic na siłę i na pokaz!
Mnie też sprawia to niesamowitą przyjemność.

Najlepiej z paczką znajomych, na fajnym wyjeździe z imprezami!
_________________
Modnie znaczy sportowo!!!
 

Piwonia

Wymiatacz


Do³±czy³: 25 Cze 2009

   

Wys³any: 2011-10-31, 00:39   

Dla kogo relaks dla tego relaks. Jednak mnie jakoś uwiązanie do jednej deski przeraża i zdecydowanie wolę... dwie deski w sensie narty, choć i tu mistrzem nie jestem. Jednak jak myślę sobie teraz o wyjeździe to albo z kimś kompetentnym albo z jakimś instruktażem. Naważniejsze żeby stok był dobry - tzn nie za tłoczny :P Może coś polecicie?