Moja mama jak byłą mloda miałą ze 20 lat była na jakims weselu,był tam jakis chłopak,dalszy znajomy.
Nigdy o nim nie myslała a po 20 latach jej sie przysnił,Bawiła sie z nim,smiała,tanczyła
Nastepnego dnia okazało sie ze umarł w nocy.W senniku wesele oznacza pogrzeb.Co Wy na to???
_________________ Nigdy nie pozwol by strach przed działaniem wykluczył Cie z gry:)
Osobiście też wierzę we sny, ale tylko w niektóre tzn prorocze.
Nie wszystkie uświadamiają Nas o przyszłych wydarzeniach.
Niektóre przypominają lub uświadamiają Nas o sytuacji w jakiej się znajdujemy.
W sennik za to nie wierzę, bo to bzdury wypisane przez grono bezrobotnych znudzonych ludzi ^^.
Najlepiej samodzielnie sobie interpretować sny.
Imię: Kamila
Wysłany: 2009-03-20, 22:44
Sennik to bez wątpienia jedna wielka bzdura. A co do proroczych snów - bardzo możliwe, że istnieją, ale ja nie mam żadnego doświadczenia na ich temat. :)
Za specjalnie to nie wieże ale ja też miałam 3 razy "prorocze" sny.
Pierwszy raz to śnił mi się wujek z warszawy u którego byłam lata, lata temu... w tym śnie byliśmy razem w zoo i on znikł. następnego ranka mama powiedziała ze zmarł w nocy xD
Drugi raz to śniła mi się babcia która kręciła sie na karuzeli. Rano jak wstałam był telefon ze szpitala że babcia zmarła.
No i trzeci śnił mi się kolega jak grał w kosza a potem dowiedziałam że sie chłopak zabił na motorze.
Serio mi sie śniło, ale to czysty przypadek zapewne bo te sny były komiczne.
_________________ Wlecze za sobą morze niby zbrodnię ciemną. Cichy,
spogląda na mnie w rozpaczy. Mieszkam tutaj.
Podświadomość ma wpływ na sen. Nie wierze w sny, lecz niektóre mogą jakby odzwierciedlać np lęki, radości.
Senników nigdy nie czytałam ale za bardzo w to nie wierze.
_________________ ` jedziemy żółtą ciężarówką... jest droga i same możliwości `
Mojej mamie gdy śnią sie kwiaty to ktoś umiera kogo znam ...
_________________ Rap jest moją kokainą
Niech wszyscy to rozkminią,
za ten rap wciąż nas winią
Koniak nie tanie wino,