Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

PaulinaCze-wa  

Stały User



Do³±czy³a: 26 Kwi 2010

   

Wys³any: 2010-05-11, 21:35   

W gimnazjum i wcześniej wychodząc nawet na boisko na dzielnicy musiałam być w domu jak się już ciemno zaczynało robić, problemów nie miałam że mnie nie wypuszczają gdzieś do znajomych spać czy coś podobnego bo nie chodziłam nigdzie, już drugi rok jestem w technikum i jest luz wychodzę ze znajomymi kiedy chcę i wracam też kiedy chcę tylko oczywiście trzeba powiedzieć że będę mniej więcej o tej czy o tej jak chce się spóźnić to muszę zadzwonić problemu nie ma teraz są wyjazdy z Włókniarzem jeżdżę na każdy też nie ma problemu ale jest warunek jedziesz to i idziesz do szkoły jak przyjedziesz nie ważne o której zawsze można się dogadać co można a co nie :)
 

cichosza  

Stały User



Wiek: 33

Do³±czy³a: 19 Maj 2010

   

Wys³any: 2010-05-20, 14:47   

W zasadzie, to miałam luz. Mam siostrę, z którą się bardzo fajnie dogadywałam i dogaduję, od gimnazjum właśnie i dlatego jak szłam gdzieś z nią, to mogłam wrócić nad ranem. W liceum nie było żadnych problemów, bo rodzice mi ufali. Teraz jestem na studiach, w innym mieście, dlatego no cóż, nie mają takiej kontroli.

Generalnie może żałuję paru rzeczy, ale uważam, że dobrze zrobili, dając mi luz. Sama nauczyłam się, że czasem warto spytać ich o zdanie, uważam ich za cudownych rodziców i bardzo, ale to bardzo ich szanuję.
_________________
jestem powątpiewaniem w sens i formą ponad treść'
 

AnioÅ‚ek^^  

Hiper wymiatacz



Do³±czy³a: 05 Lip 2010

   

Wys³any: 2011-02-13, 11:58   

Pozwalają mi wychodzić na imprezy, ale i tak rzadko gdziekolwiek wychodzę, że czasami się mama sama dziwi i nakłania mnie, żebym poszła.
Mówi mi że mam być o 1 w domu, a jak się spóźniam, to do mnie dzwoni, a kiedyś po mnie przyjechała, więc teraz wolę się nie spóźniać i przychodzę na czas.
_________________